De la educație și competitivitate economică, la acțiuni pentru personalul medical

2 mai 2020

De trei ani, de când am pornit INACO, scopul meu și al tuturor colegilor implicați a fost modernizarea și digitalizarea educației din România, creșterea gradului de competitivitate economică a țării. Perioada aceasta, complet atipică și care nu seamănă cu nimic din ce ne puteam noi imagina ne-a forțat să accelerăm proiectele noastre pentru digitalizarea învățării, să ne adaptăm activitatea din SmartLab-urile deja create în școli pentru a imprima 3D viziere, împreună cu cadrele didactice, și să ne mutăm atenția către persoanele și instituțiile care se află ȋn linia ȋntâi ȋn lupta cu noul coronavirus. Și ma refer aici la personalul medical și spitale. Așa că, ne-am uitat unde și care sunt cele mai mari nevoi și ne-am mobilizat cât de repede am putut să dăm o mână de ajutor.
Echipa noastră de voluntari a făcut donații de peste 5.000 de euro pentru utilarea spitalelor cu panouri, tuneluri și cabine care să asigure spațiere de protecție la Spitalul Universitar din București, am donat o mașină de spălat la spitalul județean din Constanța, alimente, cafea, zahăr si pahare de unică folosință pentru cei 700 de medici rezidenți de la linia de urgență TelVerde a INSP, în valoare de alte 1.500 de euro. Am încheiat o campanie mare, alături de compania Castrol, de sponsorizare cu echipamente de protecție, biocide și dispozitive de curățare în valoare de alte 35.000 de euro, pentru 22 de spitale din țară. De asemenea, profesorii din SmartLab Moisil și SmartLab Măgurele au donat sute de viziere la Spitalul Militar, Matei Balș și Colentina din București și lucrăm, ȋn continuare, la acest proiect. În luna mai mai facem un pas: cea mai mare campanie de donație către spitale cu un nou partener. Vom face publice toate detaliile imediat ce ne terminăm treaba.
Avem voluntari în comunitatea INACO care au contribuit la dotarea spitalelor cu alte echipamente de protecție sau produse alimentare pentru medici. Mulțumim mult tuturor partenerilor noștri, sponsori și voluntari, Castrol, DHL, Graphtec, Sonimpex – Magiun de Topoloveni, Delicatese Florescu, Cafemagia, Tucano Caffee, Tudor Communication, donatorilor Irina Stanciu, Adrian Iordache, Nadia Ghișa, Iulia Bojiță și Nicoleta Brașoveanu, tuturor oamenilor frumoși cu suflet mare ai comunității INACO.

VIDEO. Ultima lună în imagini: https://business.facebook.com/andreea.maria.paul/videos/230086681632853/

Detalii despre fiecare campanie găsiți pe site-ul ONG-ului INACO: https://inaco.ro/stiri-inaco/