În vizită la societatea sătmăreană Ardudana, din Ardud, care exportă 80% din producția sa și 20% pe piața internă
Ardudana este o firmă cu aproape 250 de anagajați în prezent cu care am stat de vorbă astăzi, cu tradiție de peste 57 de ani, privatizată în anul 1994. Este un brand românesc de mobilă de elită, creație sută la sută sătmăreană manuală, cu care ne mândrim oriunde în lume.
În cadrul discuțiilor la obiect, dar și sensibile despre capitalul autohton, lemnul românesc și nevoia de a adăuga valoare buștenilor prelucrați aici în țară, valorificând aceste resurse intern, corect, în regim silvic, Mitică Păcurar, Directorul General Ardudana S.A. a împărtășit că „piața s-a schimbat. Dacă înainte efortul era concentrat pe producție și mai puțin pe desfacere, azi efortul mare este pentru vânzări și mai puțin pentru producție. Pe plan mondial există supraproducție în majoritatea domeniilor, inclusiv a mobilei și trebuie să facem față la această concurență prin calitate și seriozitate.”
Comentarii 0